header

cup1

fb like

T3M4N J!H4D

Monday, December 12, 2011

Sekolah Seks Pertama Tawar Praktikal di Austria





Kebanyakan Orang Inggeris fikir ia adalah suatu aktiviti yang terbaik dipelajari tertutup. Tetapi guru wanita Sweden yang berdaya usaha berpendapat sebaliknya.

Ylva-Maria Thompson telah membuka sekolah seks antarabangsa yang pertama di dunia untuk mengajar pelajar bagaimana untuk menjadi pencinta yang lebih baik. Seks Sekolah Austria Antarabangsa dalam 'tangan' Vienna menawarkan pengajaran dalam godaan untuk £ 1,400

'Guru Besar' berkata, sesiapa sahaja yang berumur lebih 16 tahun boleh mendaftar di kolej yang pertama di dunia seksualiti digunakan '.Pelajar tinggal di blok asrama bercampur jantina di mana mereka dijangka untuk mengamalkan kerja rumah mereka.

Dan pada akhir kursus ini, mereka akan dianugerahkan kelayakan.Guru besar sekolah baru ini berkata: 'pendidikan teras kami bukan teori, tetapi sangat praktikal. Penekanan adalah tentang bagaimana untuk menjadi pencinta yang lebih baik.

'Kedudukan Seksual, teknik membelai, ciri-ciri anatomi. Dan kita mengajar orang tangan. 'Sekolah jurucakap Melodi Kirsch menambah: 'Kami yakin bahawa sekolah itu akan menjadi kejayaan besar.

Ylva-Maria telah bekerja untuk jangka masa yang panjang atas idea ini dan telah menerima galakan dan faedah yang banyak. ' Sekolah telah menjadi kontroversi di Austria.

Iklan kotor yang menunjukkan pasangan yang berkasih sayang pun diharamkan oleh TV Austria. Seorang penunjuk perasaan berkata: 'ini dibalut dengan cara yang sangat bergaya tetapi ia hanya menjual seks

No comments:

Post a Comment